Om meg

singsås, sør-trønderlag, Norway
Jeg er ei jente på 41 år, med 3 barn og ett barnebarn. Denne bloggen skal handle om mine hobbyer, som er strikking, hekling og scrapbooking. :)

fredag 24. juni 2011

rosa rosa rosa

Sånn ser jeg ut etter et besøk hos Støren Fysikalske!

Rosa tape: kinesiotape, sise utgave var blå...
Synes dette hjelper veldig mye. Siden operasjonen i februar, har jeg fortsatt store smerter og lite bevegelighet i min venstre skulder! Har en *slæp*-skade, dvs at leddleppa er borte.Har kutta litt i kravebeinet, flytta på muskler, sener og div annet. Samt fått ny leddleppe, så no e leddet tett!
Har hatt og har betennelse i skuldra, men no går det mot bedre tider! Har nå litt søvn, mindre vondt, men får ikke lov til å strikke!!!! :(


.

1 kommentar:

  1. Hei ! Dette er en behandling som blir mer vanlig i norge, har vært på verdensmarkedet i ca 25 år
    men har nå kommet for å bli.
    Teknikken går ut på å løfte huden slik at blodårene under får mere plass, bedre gjennomstrømming av blod gir mindre smerter da nervene får vile.
    Du kan gjøre dette selv med litt trening er det enkelt å bruke kinesiotape.
    Se mine nettsider for mere info.
    www.sportsskadeutstyr.no

    SvarSlett