Om meg

singsås, sør-trønderlag, Norway
Jeg er ei jente på 41 år, med 3 barn og ett barnebarn. Denne bloggen skal handle om mine hobbyer, som er strikking, hekling og scrapbooking. :)

onsdag 20. april 2011

Æ har fått en award!!!

Jeg har fått denne prisen fra min søte lille-søster Tone- tonebuska. En utrolig flink dame som kan det meste. Hun driver gård sammens med samboer Martin. Her har de lama, geit, katt og hund +++  besøk bloggen deres å se masse spennende! Tone er en mester i søm og papir kreasjoner!  http://kosberg-gard.blogspot.com/

Mottakere av awarden skal skrive 8 ting om seg selv, så da får jeg gjøre det da:)
1. Jeg elsker strikking, men kan ikke å lese mønster!
2. Jeg har så mange ideer og planer gående i hodet, at jeg ikke greier å sette noen ut i livet.
3. Jeg skulle så gjerne ha lært meg å spinne på rokken min!
4. Jeg drømmer om at mann og barn skulle bli husmødre, kokker, snekkere og gartnere!
5. Jeg elsker scrapping!
6. Jeg elsker løvetann!!!
7. Jeg bare elsker spiselig ugress jeg finner ute i hagen og i skogen!!
8. Sist men ikke minst, jeg drømmer om en smertefri hverdag, og håper på å bli frisk!!!

Puh, det var ikke enkelt! Men nå til den morsomme delen, nemlig å dele ut awarden til 8 fantastiske blogger. I tilfeldig rekkefølge:
http://3ndypapir.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Tusen takk for awarden! Det setter jeg stor pris på:) Skal få lagt ut mine svar så snart jeg får litt tid;) Morsom blogg du har med masse spennenede:)
    Hilsen Camilla

    SvarSlett